klämmer in ett vanligt blogg inlägg bara sådär.

Hej, idag var jag i stallet typ hela dagen. Väldigt mysigt! blev att ta hand om alla och fixa lite annat i stallet denna gång, tänkte gå ut och longera Apollon, men ska rida honom idag så han fick slappa igår. Snällt av mig. Våran nya trollis var väldigt snäll igår, men dusch spiltan är fortfarande lite smått leeeeskig. Det går väll över, hon är ju bara 7 år så. Men charmig kan jag lova att hon är. Fotade och filmade en hel del också. Kan slänga in några bilder och filmer, bara för att det är söndag och det är en tråkig dag. Inte för mig men ;)


TrollTyra


Min prins börjar bli smal, men fin är han


Haha, jag var tvungen att köpa denna till Apollon.




ren häst?


Tyris.


Rigla.


Min favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0