sol, åska och hav.

Sawasdee ka.

igår kväll small det nå jävulst, kunde inte somna. Men jag tror att jag gjorde det tillslut?

Ja, idag så har vi inte gjort något speciellt. Vi har solat och badat, badat mycket i havet. STORA VÅGOR! helt sjukt. Tror att det hade kunnat gå och surfa idag, synd att jag inte har dom skillsen bara. Vi har faktiskt bokat en resa till Phi Phi imorgon tidigt, vi ska åka förbi massa olika öar, snorkling och mycket mer. Shopping, sola, bada. Aa, det kommer bli väldigt kul och mycket fina bilder sedan också. awesome kommer det bli.

Är helt öm i huden också, har solat för mycket. Och smörjt in mig med olja som gör så att man blir brunare också, smart brud dära! eller?

Ikväll kanske det blir saladan, kanske! Igår shoppade jag faktiskt ingenting, duktig flicka. Eller en sak, en present. Men gud vad det kliade i fingrarna.


tre dagar kvar i detta underbara land. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0