stranden och poolen, sanden och solstolen.

ja, rubriken förklarar hur min dag har sett ut faktiskt. Fast ikväll har vi varit i Saladan ett tag också. Hittade en sak, en present till emma, undra vad fanny köpte? Vi åt även middag där, jag rebecca och philip. Carbonara blev det. mumms kan jag säga. Jaa, idag har jag blivit röd, VÄLDIGT röd, brun också!
Imorgon ska vi dra en sväng till Phi Phi, awesome! då kommer jag också bli brun, åh vad härligt. livet leker kan man säga, men jag börjar faktiskt sakna vissa mer och mer nu.. men lätt att jag hade kunnat vara här mycket längre.


OLW grill chips, köpta på Lanta Mart.

Pra Ae Beach.

AWESOME, tror att detta ord förklarar rätt mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0